onsdag den 6. november 2013

Sønderjysk kaffebord i på Tørning Mølle






Søndag d. 27.10. var jeg til Sønderjysk kaffebord med Aktivgruppen for Syd- og Sønderjylland. Det var en rigtig hyggelig eftermiddag, men en masse lækre kager - langt flere end man overhovedet kunne klare at smage. 



Jeg lovede at dele opskrifterne på alle herlighederne, så her får I dem jeg har fået indtil nu. Desværre mangler der stadig en del af opskrifterne, så hvis du læser dette, og ikke kan finde opskriften på den kage du havde med, så send mig den endelig på mail: doris.krogh1@gmail.com eller hvis du kender en af dem som havde kage med og opskriften ikke er her, så mind dem lige om at de meget gerne må sende opskriften til mig, så vi alle kan få glæde af den ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar