onsdag den 6. november 2013

Boller

Fra Sønderjysk kaffebord d. 27.11.13



12 dl vand
75 g gær
3 spsk. fiber Husk
2 dl kærnemælk
150 g quinoakerner, malede, eller hirseflager
1 dl oliemargarine
2 små æg
1 tsk. sukker
1 tsk. salt
Ca. 200 g solsikke- og græskarkerner, ristet og malet let
250 g revet gulerod
500 g grøn finax
300 g brun finax

Desværre har jeg ikke fået hverken fremgangsmåde eller grader/tid med, så her er mit gæt på hvordan de kan bages, da jeg endnu ikke selv har nået at afprøve opskriften:

Alle ingredienserne røres godt sammen på maskine i 5-10 min.
Bages ved 180° i ca. 20 min.

Jeg har ikke fået oplyst hvor opskriften stammer fra. Så til dig der havde opskriften med: Send mig gerne lige en besked med hvor opskriften stammer fra, så jeg kan undgå at krænke nogens ophavsret!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar